Model | Silnik | Waga | Szerokość robocza | Siła odśrodkowa |
AV 16K‑2 | Yanmar 3TNE74-AMM | 1600 kg | 90 cm | 13 / 16 kN |
AV 23K‑2 | Yanmar 3TNE88-AMM | 2450 kg | 100 cm | 34 / 41 kN |
AV 26K‑2 | Yanmar 3TNE88-AMM | 2740 kg | 120 cm | 38 / 46 kN |
AV 32K‑2 | Yanmar 3TNE88-AMM | 3240 kg | 120 cm | 28 / 46 kN |
AV 40K‑2 | Yanmar 3TNE88-AMM | 3900 kg | 130 cm | 36 / 48kN |
AV 85K‑2 | Cummins BT3.3‑C85 | 8500 kg | 168 cm | 68 / 45 kN |
AV 95K‑2 | Cummins BT3.3‑C85 | 9500 kg | 168 cm | 88 / 49 kN |
AV115K‑2 | Cummins QSB4.5 – 30-T-C110 | 10400 kg | 200 cm | 98 / 50 kN |
Kombinowane
Walce kombinowane od 1 t do 9 t.
Walce kombinowane od 1 t do 9 t firma AMMANN proponuje całą gamę modeli. Nowa generacja, które powstały z myślą osiągnięcia znakomitych efektów zagęszczania przy pracach drogowych, a ponadto dla zastosowania w budownictwie. Maszyny te są wyposażone w stalowy (rozdzielny, dzielony przy modelach AV 85K-2, AV 95K-2 i AV 115K-2) bęben z wibracją z przodu, który każdy z nich jest sterowany i napędzany indywidualnie, natomiast z tyłu zamontowano 4 koła gumowe.
W walcach do 4 ton zastosowano system ROBS lub FOBS natomiast w dużych modelach wielka kabina oferuje znakomitą widoczność oraz idealne warunki pracy, siedzenie jest obracane i regulowane. W lekkich walcach siedzenie jest dopasowane w taki sposób, aby operator miał zapewnione optymalne warunki pracy.
Silniki zastosowane w tych maszynach to Yanmar, i Cummins, które połączone z hydrostatycznym napędem gwarantują optymalną ilość i siłę energii napędowej. Konstrukcja maszyny została wykonana dla przyśpieszenia i ułatwienia prac serwisowo- konserwacyjnych, zapewniając dobry dostęp do obsługi elementów, punktów serwisowych.