Model | Silnik – Yanmar | Waga | Szerokość robocza | Siła odśrodkowa |
AV 12 – 2 | 3TVN76 EuroMot2 / EPA2 | 1450 kg | 82/87 cm | 13/16kN |
AV 16 – 2 | 3TVN76 EuroMot2 / EPA2 | 1550kg | 90/95 cm | 13/16kN |
AV 20 – 2 | 3TVN76 EuroMot2 / EPA2 | 1650kg | 100/105 cm | 13/16kN |
AV 23 – 2 | 3TNV88 EuroMot2 / EPA2 | 2500 kg | 100/104 cm | 34/41 kN |
AV 26 – 2 | 3TNV88 EuroMot2 / EPA2 | 2800 kg | 120/124 cm | 38 /46 kN |
AV 32 – 2 | 3TNV88 EuroMot2 / EPA2 | 3100 kg | 120/124 cm | 28/46 kN |
AV 33 – 2 | 3TNV88 EuroMot2 / EPA2 | 3600 kg | 130/134 cm | 36 /48 kN |
AV 40 – 2 | 3TNV88 EuroMot2 / EPA2 | 3900kg | 130/134 cm | 36/48 kN |
AV 85 – 2 | BT3.3‑C85 | 8629 kg | 168 – 297 cm | 88 / 49 kN |
AV 95 – 2 | BT3.3‑C85 | 9500 kg | 168 – 297 cm | 88 / 49 kN |
AV 115 | OSB4.5 – 30 | 11500 kg | 134 – 304 cm | 106 / 69,6 kN |
Tandemowe AV
Walce tandemowe (oba bębny stalowe) AV od 1,4 t do 11,5 t.
Walce tandemowe (oba bębny stalowe) AV firma AMMANN proponuje trzy grupy wagowe: do 2 t, 2-4 t i 8-11,5 t.
Walce lekkie to maszyny przeznaczone do pracy przy mniejszych i średnich pracach drogowych, mają zastosowanie w sektorze budownictwa ogólnego, a także w ogrodnictwie. Walce te pomimo swoich małych wymiarów są bardzo wydajne.
Średnie walce TANDEMOWE, tak jak w przypadku swoich lżejszych poprzedników to maszyny równie efektywne, uniwersalne i z przeznaczeniem dla użycia w małym i średnim budownictwie drogowym, oraz budownictwie ogólnym.
W tym segmencie walcy, firma AMMANN proponuje trzy modele, należ do nich kolejno: AV 85-2, AV 95-2, oraz AV 115.
Ostatnią grupą są ciężkie walce, nowej generacji, sztywno ramowe, które powstały dla osiągania znakomitych efektów zagęszczania przy pracach drogowych, a ponadto dla użycia przy dużych inwestycjach budowlanych. Wyposażone są w rozdzielny, dzielony bęben z wibracją gdzie każdy z nich jest sterowany i napędzany indywidualnie. Wielka kabina oferuje znakomitą widoczność, zapewniając idealne warunki pracy dla operatora. Siedzenie obracane i regulowane w taki sposób, aby operator zapewnił sobie optymalne warunki pracy. Silnik firmy Cummins to potężny motor połączony z hydrostatycznym napędem co gwarantuje optymalną ilość i siłę energii napędowej. Konstrukcja maszyny została wykonana dla przyśpieszenia i ułatwienia prac serwisowo- konserwacyjnych, zapewniając dobry dostęp do obsługi elementów, punktów serwisowych.